CBA vrea sa duca franciza Privat in 100 de locatii pana la finele anului.
CBA Nord Vest este in plin process de dezvoltare a francizei Privat destinata in special retailerilor din zona rurala, care numara in prezent 72 de magazine, planurile companiei fiind sa atinga 100 de unitati comerciale sub franciza Privat pana la finalul anului.
Reteaua Privat a fost infiintata in 2013 si este al doilea brand al CBA Nord Vest, conceput pentru a franciza magazinele de format mic, intre 40 si 120 metri patrati, care nu indeplinesc standardele de suprafata, sortimentatie si rulaj al magazinelor CBA.
Aproximativ 70% din magazinele Privat, care trebuie sa aiba o suprafata minima de vanzare de 40 metri patrati, sunt localizate in zona rurala. Magazinele sunt localizate in nord-vestul Romaniei, in judetele Satu Mare, Maramures Salaj, Bihor si Arad. In Ungaria, reteaua Privat numara in jur de 1.200 de magazine.
Avand in vedere dezvoltarea marilor lanturi de magazine, ajungand azi la peste 50% din retailul FM CG, in fata carora formele traditionale de comert pierd teren, scopul infiintarii francizei a fost asocierea comerciantilor autohtoni, astfel incat sa ajunga la un nivel similar cu retailerii internationali, a declarat seful serviciului de marketing si comunicare, Beata Kovacs.
Programul CBA, cu 148 de magazine francizate, a fost lansat in Romania in 2002 si isi desfasoara activitatea oferind magazinelor o alternativa in retail, achizitii, imagine si promotii comune.