Reţeaua „ PRIVAT „ se axează în primul rând pe magazinele mici şi mijlocii. Avantajele pe care vi le oferă conceptul "PRIVAT" sunt :
- oferte promoţionale evidenţiate în reviste periodice;
- diferenţiere faţă de magazinele concurente;
- exclusivitate asupra promoţiilor în desfăşurare;
- unicitate în raza lui de interes comercial;
- sprijin în consultanţă de design;
- bonificaţii ulterioare, periodice.
Prejudecăţile consumatorului sunt un factor important şi de aceea pe lîngă raportul calitate-preţ, magazinele PRIVAT oferă şi o ambianţă familială, astfel încât clientul să revină oricând cu plăcere.
Un impact semnificativ asupra creşterii cifrei de afaceri, îl constituie:
- evidenţierea promoţiilor din revista periodică, cu ajutorul etichetelor personalizate;
- promovarea produselor cu marcă proprie;
- aranjarea optimă a rafturilor pe grupe de produse ţinând cont de necesităţile consumatorului.
Pentru acei comercianţi care nu doresc să intre în concurenţa la nivelul preţurilor de zi cu zi, vă oferim un nivel de calitate a serviciilor pentru clienţi, prin afilierea la reţeua PRIVAT şi decorarea magazinului propriu pentru a ieşi în evidenţă faţă de concurenţă.
Conceptul PRIVAT vă mai oferă prin prizma experienţei vaste un nivel de notorietate, pe care un magazin nu poate să îl atingă prin eforturi proprii.
Pentru membrii reţelei PRIVAT, centrul logistic îşi asumă răspunderea de a prelua comenzile şi de a distribui produsele în locaţiile partenerului.